Kao lider u inovacijama i pružanju vrhunske usluge u industriji igara na sreću, MaxBet je lansirao najnoviju marketinšku kampanju, koja je u potpunosti generisana pomoću veštačke inteligencije, čime je marketing tim MaxBet-a postavio nove standarde u digitalnom marketingu.
MaxBet, je prvi u svojoj industriji upotrebio veštačku inteligenciju za kompletno kreiranje marketinške kampanje, što uključuje i produkciju najnovije kampanje „Novi BONUS DOBRODOŠLICE, KUĆA ČASTI, IGRAJ BEZ GUBITKA do 5.000 DIN”. Ovim potezom kompanija MaxBet ne samo da pokazuje svoju inovativnost, već i naglašava posvećenost pružanju najboljeg iskustva igračima.
„Uvođenjem potpuno AI generisane marketinške kampanje, od koncepta do realizacije, ne samo da pomeramo granice kreativnosti, već i uvodimo naše korisnike u novu eru zabave. Naša misija je da stalno unapređujemo korisničko iskustvo, a zahvaljujući veštačkoj inteligenciji možemo još bolje da odgovorimo na potrebe naših igrača i tržišta“, poručila je Sanja Obradović, direktorka marketinga.
Upotreba novih tehnologija u marketinške svrhe u kompaniji MaxBet, rezultat je težnje kompanije da istražuje inovativne pristupe i rešenja. Sve zasluge za kreiranje prve marketinške kampanje generisane pomoću veštačke inteligencije pripadaju Nikoli Oluiću – za kreativnu ideju, Dušanu Jordačeviću – za izradu vizuala, kao i produkcijskoj kući Blekbuk.
MaxBet će nastaviti da pomera granice kroz stalno unapređenje usluge, inovacije i uvođenja novih tehnologija, sa ciljem da korisnicima obezbedi najbolje moguće iskustvo!